جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۴
کد خبر: ۸۴۸۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند:

خوانش «تلفنی» حامد حبیبی در کتابخانه فردوس

کتابخانه فرهنگسرای فردوس با برگزاری برنامه «با هم بخوانیم» به داستان «تلفنی» از کتاب «بودای رستوران گردباد» نوشته حامد حبیبی را معرفی و بررسی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله برنامه‌های «با هم بخوانیم» هر دو هفته یک‌بار در روزهای یکشنبه با حضور جعفر توزنده‌جانی، کار‌شناس برنامه و جمعی از علاقه‌مندان به ادبیات داستانی، به منظور گردهمایی اهالی کتاب و ترغیب به کتابخوانی برگزار می‌شود.

«بودای رستوران گردباد» سومین مجموعه داستان حامد حبیبی در سال ۱۳۹۰ توسط نشر چشمه چاپ و منتشر شد. این کتاب متشکل از ۱۳ داستان کوتاه طنزگونه اجتماعی همچون «گیلاسی غلتیده زیر مبل»، «چه شد که زنم نگذاشت چیپسم را بخورم»، «آشغال»، «انگار بچه‌ای آن‌جا خوابیده باشد»، «تلفنی»، «در کافه لرد»، «پیژامهه راه‌راه من»، «زودیاک»، «متد یا هیچ‌وقت یک دستی رانندگی نکن»، «موج پنجم»، «مجسمه»، «درگاه» و «بودای رستوران گردباد» است.

حامد حبیبی (زاده ۱۳۵۷) شاعر و نویسنده کتاب‌های کودک، نوجوان و بزرگسال است که از جمله مجموعه داستان‌های وی می‌توان به «ماه و مس» و «جایی که پنچرگیری‌ها تمام می‌شود» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند یکشنبه ۶ دی‌ماه ساعت ۱۶ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما